Nu börjar det bli svartare än svart

Har hamnat i en av dom djupaste depressioner jag någonsin haft. Ingenting känns som det spelar någon roll. Jag vet allvarligt talat inte om jag orkar så mycket mera just nu. Har under en tid noterat att Tham inte riktigt har varit sig lik, han har bl a svårt att gå uppför trappen. Har liksom förträngt det och skjutit undan det i huvudet som en struts som stoppar huvudet i sanden. Men nu ikväll så bara gick det in i mitt huvud. Jag bröt ihop och grät. Jag ska ringa vet imorgon och så får vi åka dit och ta en röntgen. men jag vet innerst inne att det knappast kan vara något annat än utslitna höfter på en åttaårig vallhund. Tham är min första hund och betyder så mycket mer än "bara en hund". Han och jag har ju varit ett team i åtta år! Han fanns innan alla barnen, han har alltid sovit i min säng och han ska ju för fasen alltid vara min skugga!! Jag vet att djur inte lever lika länge som vi men jag kan bara inte ta in att det ska gälla Tham..Fan, jag orkar inte ens tänka på hur tomt det skulle bli här hemma.

Känns som att allt bara skiter sig just nu.. Och så råkar min kära lilla dotter vara inne i den värsta trotsen i mannaminnet just nu..Å även Oskar och Axel är ovanligt stridiga. kanske för att jag mår dåligt och dom pejlar av. Vill just nu gräva ner mig i trädgården och komma upp därifrån när allt har löst sig..för det löser sig sa han som sket i handfatet..jag vet att man måste tänka positivt men det är svårt att se ljuspunkterna när två av ens djur har ett dödshot hängande över sig, KajsaStina bråkar konstant och jag själv är både deppad och bantar..Man kanske skulle börja knarka lite för husbehov..Lite uppåttjack och lite nedåt...Men det är ju ohälsosammare än Red Bull å det har kah ju precis slutat med..hmm.

Byggde iaf en damm till mina blivande hönor och ankor idag..Å så har jag snyggat till hönshuset. Inte alla pullor som får ha gardiner,tavlor och blomkrukor:)

Nej nu ska jag lägga mig. Å försöka sova.

Kommentarer
Postat av: minternet

Skickar enorma mängder energi och goda tankar! :-)

2009-05-21 @ 10:30:31
Postat av: Stina

Fy vad tråkigt att du inte mår bra! Hoppas det vänder fort! STORA kramar till dig

2009-05-21 @ 22:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0