Händer mycket nu...lr inget..beror på hur man ser det.

I fredags var jag och kikade på en bekants häst. En jättefin valack som jag tänkte provrida för Håkan på torsdag. Vi får väl se hur det utvecklar sig..Vet ju inte om jag ska köpa häst än lr inte..

I lördags var det släktmiddag nere hos GF pga att S fyllde år. Det var faktiskt trevligt för omväxlings skull ända tills GF attackerade mig och öste galla över min familj..Den mannen är fanimej psykiskt sjuk!! Allvarligt! Denna gång valde jag att ta mina barn och försvinna för att inte förstöra för S men nästa gång då jävlar blir det öppet krig kan jag säga! Tar inte mer skit från gubbjäveln!

I söndags var det betesläpp på Julita så Jocke var där och jobbade som Arla representant. Jag städade bilen och borstade alla kusar grundligt samt klippte Linettes man. Mams och paps kom förbi så det blev lite fika och skitsnack. Sen skulle jag visa Fire för dom men han var försvunnen..Hittade honom i lagårn då han hade följt med kossorna in till mjölkningen! Han hade lyckats krypa under inredningen och inte tänkte han krypa tillbaka inte..så det blev till att skruva isär inredningen för att få ut honom..Mutter..Men han passade in i lagårn iaf!!

Sen blev det kväll och jag såg fram emot en myskväll men icke.. FORMOSA FÖLADE!!!!  Fick ett mess av syrran att hon hade börjat så jag slä'ngde mig i bilen och körde i ilfart till henne men hann inte ändå:( En underbart söt liten hingstunge blev det! Brun m stjärn och en strumpa bak. Mamma var sååå duktig!! Hur underbart som helst! Ska bli kul att se vad det blir av den lille killen!

Hem för att sova och upp halv sex för att åka till Strömsholm.. Killen var inte så road.. Å det blev samma visa igen. En massa sprutor, han blir bara sämre. Till slut bestämdes det att han skulle åka hem i två veckor och sen komma tillbaka och göra en scintröntgen. Jag blir tokig!!! Hästen har ju såå jävla ont!! Å nu ska han "vila" två veckor till å lida! Fy fan säger jag bara! Hoppas verkligen att dom hittar något om två veckor för annars skiter jag i försäkringsbolaget och tar bort honom själv! Min älskade häst mår ju skit!! Faaan!!!

Hemma nu och ska hoppa i säng då jag ska träffa min syster halv fyra på Brändåsen inatt...Gissa vart vi ska!! Ullared here we come!! Ska bli skönt att bara slippa tänka på allt strul och shoppa tills man får shopping orgasm!! Underbart! Sen att man inte har pengar är väl ett minder problem..lr..:) Får väl råna nån bank innan:)

Kommentarer
Postat av: minternet

Blev det nån provridning? Vad är det för pålle du har hittat? :-)

2009-05-15 @ 08:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0