Vad skulle snöhelvetet vara bra för?

Trodde inte det var sant när jag slog upp mina trötta grusiga ögon imorse..Snöstorm...Tänkte att jag skulle somna om eftersom klockan bara var halv fem men alla ungar ville upp så det var bara att fixa välling å sätta på tvn... sen vaknade jag HALV ÅTTA!!! Vafan! Oskar sa att han hade stängt av ljudet på tvn så att jag skulle få sova!! Älskade unge!!! Men jag fick bråttom ut! Fixade kalvar å sen hästarna. Höll på att frysa arslet av mig! Å det stormade ju smådjävlar..fyyyyy!!!!

In å drack 3 jättekoppar med kaffe..jag måste ha blivit dum i huvudet.. Sen ägnade jag dagen åt städning.
Hade myseftermiddag ist för kväll. Kollade på film å läste. Mysigt.

Gubben är å skjuter å ungarna sover så det är väl dags för mig att snarka oxså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0