Tisdag..

Förskola, Provinsbutiken för att köpa vetflex å kopparsulfat till en halt ko, hem, stallet å frulle.. Drack en kopp kaffe idag utan att spotta å fräsa! Kanske kan lära mig att dricka denna helgonförklarade brygd iaf..blir ju lite dyrt att leva på Red Bull.. Koffeinberoende är jag ju i vilket fall som helst..då kan jag ju lika gärna sippa kaffe ist..Låter ju helt sjukt.hahahah lära sig dricka kaffe i min ålder..

På tal om ålder så fyller jag ju år nästa vecka..Kom på det idag å har bestämt att ha fest! Tacobuffe å en massa alkoholhaltiga drycker tänkte jag:) Ska bli roligt! Nån som vill komma?

Städade å hämtade upp Oskar. Hem å lagade köttbullar. Skulle skjutsa ner barnen till GF ( svärfar)  å rida Killen i deras paddock. Jo tjena. Jagade puckot i 40 MINUTER i hagen..Tillslut var han sjöblöt å löddrig, slickade snö å kastade sig på backen för att panikrulla..Den där hästen är fanimej inte riktigt skapt.. Till slut gav han upp men det gick inte att lasta honom..Så jävla dum!!! Så han fick gå ut i hagen igen å jag svor att aldrig hålla på med hästar igen. Ringde gubben å sa att jag säljer allt men så lyckades han övertala mig att rida en sväng på Kurt. Det var nog den bästa ridtur jag har haft på åra och dag..Han arbetade så fint, travade i form och så galopperade vi på gärdena. det är detta som är ridning!!! Helt underbart! Älskar min Kurt! Å den andra får nog fasen kliva på the onewaytruck snart.. Varför måste han hela tiden fightas?? Bråka? Vad är problemet å vad gör jag för fel?? Hjälp!!!

Hämtade upp kidsen å har lagt dom. Ska ut å släppa in kusarna. Trött som en tok, ungarna vaknade tio i fem i morse..jag funderade på att låsa in dom i nattduksbordet..

Kommentarer
Postat av: Måna

Som jag alltid säger-

Att våga är att förlora forfästet ett tag-att inte våga är att förlora sig själv....

Kämpa vidare sis-så ska du se att det släpper!Han vart ju så hära tokig(tokigare)efter hältan jue...Det kommer att ordna sig!

Men det ja är riktigt orolig över är att Usama övertalade dig till att inte sluta...hum...tror att det lutar åt att det är en hjärtinfarkt på G:-S

2009-03-25 @ 09:03:36
URL: http://scaniatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0