Ska skjuta gubben!

Gubben har kraschat min bil...min älskade bil har han satt i ett träd. Vet inte hur man ska göra..strypa honom lr stoppa hans huvud i toaletten? Det var ju iof väldigt bra att han klarade sig utan skador..Ja, för bilar gör man ju på fabriker..å puckade gubbar som måste krångla till ens vardag massproduceras ju inte...Hmm, men arg är jag! Visserligen får man ju en hyrbil men det är väl en sådan där jävla Yaris lr Nissan dockbil..inget man kan dra släp med. Å jag har ju träningar att åka till hela veckan!!! Måste då låna GF:s pickup..å den är äckligare än äckligast.. Plus att man  står i tacksamhetsskuld till honom.. Nej jag tror att jag hellre spänner för gubben för transporten! FAAAN vad irriterande!!!

Nu kan jag inte tänka på nåt annat!!!! Skit oxså!

Imorse ( den underbara tiden då jag hade en bil) ( nejdå..jag är inte bitter..) var jag iväg till ICA med pantflaskor..ett par stycken kan man säga.. Fyllde tre pantmaskiner så till slut sa killen bakom apparaterna att han skulle sitta kvar på en stol bakom tills jag var färdig..pinsamt.. Fick ihop 515:-! Som sagt det var några stycken, bara 2 kronors..

Hem å gjorde iordning badrummet nere. Å sen vanligt pyssel. 

Har grejat med sjuka barn idag å lite stall å sånt. Imorgon var det tänkt att jag skulle ha åkt på träning men det blev inställt å nu har jag tänkt åka till ett annat ställe men jag får se hur det blir eftersom jag inte har n¨ågon bil..Morr

Gubben ska inte få något lördagsmys efter barnen har lagt sig!! Sådetså! 


Kommentarer
Postat av: Måna

Du kanske får en kaa!!!Ha ha ha!

2009-03-28 @ 21:50:26
URL: http://scaniatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0