Sega spermagubbar å skoinköp

Så var det måndag igen då..suck. Fast när man är bonde, lr som jag en sjukskriven bonde, så ser ju alla dagar nästan likadana ut..Fast det blir ett annat lugn på helgerna då man slipper prata i telen med företag å sånt.. Så hlegerna är mysigast även för mig.

Skjutsade Oskar till förskolan. Snabbt tillbaka å göra kalvar å stallet. Idag jagade Killen Kurt ist, fast mera på lek..Han måste igång nu! Hans hjärna är i olag..har det iof alltid varit men mer än vanligt nu..

Andreas kom o kokade kaffe å precis när vi satt oss för att käka frulle så kom det en spermaförsäljare..Suck.. Sen satt denna spermagubbe å snackade strunt med min sega gubbe i 2,5 timme!!! Höll på att krevera! Å bara malde på om bönder å gårdar å gamla tider å vem som gjort vad osv..Å får man igång min gubbe kan han sitta å mala sånt han med i evighet..När dom äntligen kom in på spermasnacket hade jag redan gjort iordning barnen för att åka, städat,tvättat,grejat på datorn mm mm...Men i slutändan blev det inga spermier, har hela kärlet fullt med tyska tjurar å detta var amerikanska, men vid nästa beställning så blir det nog några sådana! Bara inte gubben återkommer för då kan vi starta kvarn här..som dom malde..

Åkte å hämtade Oskar som hade haft gympa idag å var jätteglad. KajsaStina ville oxså "rumpa"..Hahha ungen har ärvt hörseln efter mig. For till Marieberg, käkade på det stora M:et å sen så kollade gubben mobiltelefon å jag kollade lite kläder. Några plagg till barnen slank väl med men gubben hittade ingen bar tele.. Sen var det skoinköp. Jag ska ju prova ut nån jävla specialsula så jag behövde en gympasko till det. Å gubben har inte köpt skor sen jag träffade honom förutom farmarboots..Så han fick ett par gympadojor å ett par snyggare dojor. Sen var det grodden å där inhandlades sadelbockar. Sen åkte vi hemåt! Har lagt ungar å grejat i stallet. Å nu ska jag nog gå å lägga mig. Ska till benknäckaren imo..Ajajajaj.



Axel har siktat in sig på kameran, en glad KajsaStina i bilen, Pojken äter, Pojken i sitt tufftäcke, Killen skeptisk till kameran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0