Lång dag

Jaa det har varit en lång och påfrestande dag idag..Har haft många jobbiga samtal och det känns som om allt kretsar runt detta ofattbara. Jag hoppas bara att jag har kunnat bidra med lite stöd och medkänsla. Allt man säger känns så futtigt bara! Jag är ledsen..Ja det är väl för fan alla men vad ska man säga??? Det ordnar sig?? Det finns en mening med allt?? Det kommer kännas bättre?? Nej bara en massa skitsnack! Så det känns som man är en elefant i ett glashus när man ska försöka prata..Usch och fy faaaaan! Varför????

Nu övergår jag till något annat annars blir jag galen.

Besiktade gamla hederliga A4:an igår. Å den gick nästan igenom! Bara några lampor å nåt skitstag.. Så jag fick äran att åka till idiotvaruhuset Biltema idag..Ett inkompetent ställe med en röra som är värre än en mixerbunke! Letade mig halvt fördärvad efter en länkarm. Tillslut bad jag om hjälp eftersom numren slutade innan mitt och påbörjades tre nummer senare.. Damen ifråga tittar trött på mig och säger att produkterna inte nödvändigtvis ligger i nummerordning..NÄHÄ vilket bra system!! Tummen upp för Biltema! Morr..

Kom därifrån efter mycket lång tid med en blixtrande migrän. Hade varit hos kotknackaren först så det värkte överallt samt att jag grinat som en tok så att jag såg ut som jag gått en rond mot Tyson. Gick in på Jysk för att köpa en badrumsmatta och ett par kuddar samt in på M-berg för att köpa byxor till Axel. Handlade en massa mera barnkläder kan jag säga och det kändes skönt att göra!

Hem å trösta S som var här och hämtade djur. Han var lika knäckt han. Efter det så var jag med barnen och kollade på Svampbob Fyrkant. Kändes så skönt att sitta med dom och inte bry sig om något annat..

Har skrivit lite styrelsepapper då det är medlemsmöte imo. Oh om två dagar fyller jag år oxså..Herregud..

Och inte har jag tränat med Killen heller.. Han ska gå hela helgen samt på torsdag..Så jag får välan ta en vända med honom imo..Hoppas det inte blåser  lika mycket bara.. kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0