Läkare å filmkväll

Idag var jag till muttpetaren..and thats all I have to say about that..

Jag har ju med åren fått en ganska dålig fysik pga olika orsaker. Ni andra som oxså besöker läkare, får ni oxså konstiga råd och tips? Ett axplock från mina läkarbesök... En läkare sa åt mig att jag skulle lägga mig med fötterna högt och inte göra något..lätt med tre barn,gård och djur?? En annan sa åt mig att barnet kommer ut vare sig man vill eller inte när jag bad om kejsarsnitt efter en katastrofal förlossning..hmm fattar väl jag oxså men om man nu kan välja så..( förlossningen gick lika illa som den innan)..En annan sa att jag visst kunde jobba i lagårn trots att jag inte kunde gå..hon föreslog helt på allvar att jag skulle ha högklackat i lagårn!!! Jaha..hur fan skulle det gå till?? Orotopeden nästa för benbrott..Men det "bästa" var när jag röntgade hjärnan..Läkaren tittade allvarligt på mig å sa, Åsa, det finns inget därinne..absolut ingenting! Så nu vet ni om jag verkar lite borta..:)

Annars hyfsat lugnt idag med kvartsamtal och en handlingssväng på Ica.

Filmkväll med klubben. Såg Tommy Arvidssons inridningsfilm och Bob Mayhews Basic Western. Mycket bra filmer! Lärde sig mycket. Har ev fixat en ettåring hingst som sällskap till Pojken i sommar! Det vore jättebra!
Köpte hestekraft oxså..hmm vad dom äter..

Imorgon är det för första gången på länge blankt i almanackan! Då ska jag..städa..laga mat..greja i stallet..ev rida Killen..vänja Pojken vid lite selgrejer och linor..å så var den dagen till ända..suck..

Jajaja det rullar ju på iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0