Kotknäckare å turboshopping

Ibland undrar man om inte huvudet ligger kvar på kudden längre än man själv..Skjutsade Oskar till förskolan, på väg tillbaka till bilen om jag på att han inte alls kunde vara där idag för att ingen skulle kunna hämta honom då jag var hos kotknackaren..Fröknarna tittade oroligt på mig å frågade om allt var okey när jag hämtade min son 1,5 minuter efter att jag lämnat honom..

Kändes mycket bra hos "krossaren" idag! Ryggen känns som ny även om bäckenet är mörbultat..
Gubben å barnen följde med..under vilda protester från gubbens sida..Tyckte att han kunde gå in å handla det vi skulle ha på Grodden under tiden. Det gjorde han motvilligt.. Sen var det tänkt att vi skulle äta på Marieberg men då slog snålgneten till å sa att jag skulle laga mat ist..morr. Var tvungen att köpa strumpor å efter MYCKET tjatande så släppte han av mig på M-berg. Var tredje minut skickade han ett sms som talade om hur länge jag hade varit borta..Inte stressande alls..Han har varit på idiothumör hela dagen!! I bilen satt han oavbrutet å saggade i telen både dit å hem. Till slut fick jag damp å slog honom hårt i huvudet..morr. Fick iaf med mig lite extra från affären:)

Hem å lagade mat å bakade kakor. Bondemötet är i full gång och jag agerar servitris..Har suttit med klubbens hemsida..fy vilket jävla jobb!! Nu ska jag släppa in hästarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0