Helvetes jävla datajävel å fanstyg!!!

Hade skrivit ett bra å långt inlägg men  denhär jävla skitdatorn är så jävla dum i huvudet så den tog bort det!!!!! Hatar datorer!  Tog bort det igen..tredje inlägget jag skriver..

Skulle lasta Killen imorse men så fort jag visade min nuna i hagen så drog han iväg i som avlöning..morr. Dom andra kom fram men dumsnuten galopperade omkring som ett pucko 100m från dom andra. Ibland är det jopbbigt med en stor hage.. Efter 10 minuters vandring gav han dock upp. Lastade å åkte till Pålsboda för att träna för Caroline. Gick jättebra!

Imo har vi bonnmöte här hemma..inte exalterad kan jag säga..Sist skulle det komma 10 personer å jag ( mamma var oumbärlig) bakade sju sorters kakor. En kom..EN bonnjävel..men kakor fick han! Några som kommer är trevliga å roliga men sen kommer det individer som är sura,gnälliga,avundsjuka,missunsamma å fula..Jag hatar sura människor som bara skyller allt skit på andra! Själv har jag en defekt så jag kan inte vara sur..har försökt. Men att sura innebär ju att man inte pratar med personen man är sur på..hmm svårt.. så jag säger till gubben; jag är sur men pratar med dig ändå..å så skrattar jag..

Jag är allergisk mot människor som bara klagar å gnäller! an ska vara glad för varje dag man har sina nära och kära hos sig, nån form av inkomst så att man har mat på bordet, mindre smärta för dom som har kronisk värk, vänner å ett intresse som man får/kan utöva, nån att kramas med, ett husdjur som förgyller, man är frisk å kry, å dom dagar barnen INTE har ätit bajs lr stoppat katten i råttans bur..

Nej kramas mera å  visa ett glatt ansikte varje dag så blir världen ett roligare ställe!!

Nu ska jag ( om dethär jävla inlägget nån gång kan publiceras för att skitdatorn är dum i huvudet) lägga barn 1 å 2 för trean sover redan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0