Hästar å koffein

Jag tror att ungarna har blivit mutade av nån till att se till att inte jag får sova. Numera vill axel ha sin morgonvälling klockan fem å typ fem minuter senare går dom andra ligisterna oxså upp..Jag skulle kunna fylla en traktorskopa med sand från mina stackars ögon! Jag ser dumpers i ögonvrån..

Var en halvtimme tidig till förskolan..Helt otroligt.

Släppte ut Killen i en träfålla idag..ska inte trötta ut mig med att jaga honom! Gjorde stallet och lastade. Åkte till pålsboda för att träna. Det gick hyfsat. Han var stissig i början men på slutet kunde vi tom trava lugnt. Provade nosgrimman å det verkade funka.

Hem å kasta ut hästen å hämtade alla barn samt handlade en snabbis. Lagade mat å drog med ungarna ut till stallet där jag miljötränade med Pojken. Han var jätteduktig! Å så fick han ha träns å bett för första gången idag! Han tyckte att det var helt ok. Gjorde lite trailövningar.

Har druckit en kopp kaffe idag oxså! Har lovat gubben att sluta med red bullen..:( Isf får jag ett par riktiga westernboots! :) Så jag får väl lära mig att dricka kaffe för annars går jag väl i taket pga koffeinbrist! Undrar hur många koppar kaffe som motsvarar tre red bull?.....

Nu ska jag tryna...

Kommentarer
Postat av: Måna

Jag tror att det går 2-3 koppar kaffe/red bull...så...om du nu dricker 3 bullar om dagen-så ska du ju vräka i dig minst 6 koppar kaffe;-P Good luck!!!he he he!

2009-03-27 @ 08:18:57
URL: http://scaniatrollet.blogg.se/
Postat av: Måna

Å du...vet du varför kidsen ska upp tidigt???

Det ljusnar runt halv sex...så om du köper rullgardiner och sätter upp i fönstren så ska du se att dom kommer nog sova lite längre!!!

2009-03-27 @ 08:20:23
URL: http://scaniatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0