Fy vilken skitdag

Hatar att ställa om till sommartid! Man förlorar ju en timme!!! Dygnet har ju inte timmar så det räcker ju! Upp å gjorde stallet. Lennart kom förbi å mätte på altanen å så susade gubben å Oskar iväg till K-Rauta för att köpa altan virke..

Vad gjorde då jag idag? Jo, jag städade kontoret å gjorde ett ordentligt rum av det..Har ju varit ett sånt där rum där man ställer allt skit som man inte vet vad man ska göra av..Men efter en hel dags slitande så är det äntligen klart!!! Jag är helt slut och har så ont att jag tror att jag ska dö..Varför ska man behöva slita så i livet???

Syster m gubbe kom förbi på kaffe. Trevligt! Snackade skit ett tag. Sen var det bara att återgå till kontorsskiten..suck.

Skulle ju egentligen ha åkt till Inger med Killen å Pojken men eftersom gubben tog bilen å släpet å inte kom hem förns sex så var ju det kört..Får ta igen det imo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0