Fredag

Idag är jag inte på humör för att blogga..hmm jag känner mig inte så jättekry..Så det blir en snabbis:)

Ungarna ville upp fem i sex imorse..suck. Oskar förklarade att det var morgon för att det var ljust..jag höll INTE med.. Upp å ut. Kalvar, stallet å allt gick i slow motion idag. In å städa samt en frulle med två lika trötta gubbar på andra sidan bordet..Men vi hade skoj iaf!

Gubben kom hem mitt i natten igår..han hade blivit invald i kretsrådet..roligt!

Verkade tre hästar igår å det skulle jag INTE ha gjort! Fy fan vad mina fötter å min rygg värker idag. Varför ska jag vara så jävla duktig jämt!!!???? Drabbar ju bara mig själv.. skulle ha ridit Killen idag men sköt på det tills imo. Sitter å tittar ut på en underbar kvällsol å får sådan lust att rida ut  på fältet m Kurt å bara vara..Men gubben ska iväg på skytte så jag får välan vara hemma idag då..Han måste ju oxså få röra lite på sig..:)

Pratade m H idag. Det var alldelse för länge sen!!! Måste försöka ringa oftare..Men man susar ju igenom dagarna i 210!! Inte sant vad tiden går! Å en viss person fyller år snart..fy å usch..

EU-nissen var här idag. Så vi kanske får stöd iår oxså..vore bra..

Har tagit det ganska lugnt för övrigt idag pga ryggen. Myst med barnen å så. Tyvärr oxså grälat med gubben om hans "speciella" släktingar..suck.. Ibland blir man bara så trött.. Men nu är det bra igen så jag ska slå ned praktarslet i soffan å fredagsmysa..

Om jag bara hade en timme kvar i mitt liv så skulle jag sätta mig i soffan m barnen å ha fredagsmys. Det är då man inser värdet av allt..ingenting annat är viktigare än dom tre små grisarna. Man älskar dom så att det gör ont.. Världens finaste!!

Så nu ska jag ge Oskar en puss= SLUTA mamma!! Torka bort å säga blä..
Ge Kajsa Stina en puss= jag äääälskar dig mamma å få en smällkyss tillbaka.
Ge Axel en puss= få en liter saliv plus en halvtuggad kattmatsknort på köpet...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0