Foton till tusen

Försökte få barnen att somna om imorse..Dom skulle upp kvart i sex allihop..Låg kvar i sängen till klockan halv sju å morrade åt varje individ som närmade sig.. Till sist var jag tvungen att ge mig. Ut och fixa stallet å kalvar. Nån liten söt kviga hade brutit sönder en vattennippel så hela gården var tom på vatten..En underbar start på dagen! Gubben for runt arg som ett bi å skruvade å mixtrade.. Jag tror inte att han vill vara bonde idag:).

Vid lunch kom fotografen från KK. Jag tror att han tog minst 10 miljoner bilder..Det skulle vara till nån bilaga om jordbruk. Han tog bilder på ungdjuren,kalvarna,korna,bäbisarna,hästarna,hundarna,mig&gubben,katterna,Oskar& KajsaStina,Bing, råttan å tusen bilder på en studsande KS med sina My Little Ponys... Hon kan inte vara still fem sekunder tror jag..:)

Åkte till Pyttan för att hälsa på päronen å bror. Han har klarat sin uppskrivning så snart så susar han omkring på  vägarna han med..Undrar om hans högerfot kommer att vara lika tung som min? Lr om han kommer köra likt min syster..som en galning? Lr så kanske han blir som mamma..lugn och sansad i trafiken.. Den som lever får se..

Svängde förbi Till Häst och Klädjätten på vägen dit. Blev nån påse..hmm jag vet inte varför..

Pappa byggde badrum. Jäklar vad snyggt det blir! Tänk om min gubbe hade lite sånt i sig..Vi har fortfarande grejer kvar att göra..

Hoppas att jag åldras lika väl som mamma!! Hon är lika vacker nu som när hon var arton! En å annan rynka men det är allt..Hon ser absolut inte ut att vara 51! Snarare typ 40.. Jag börjar få lite åldersnoja nu kan jag säga.. Fyller ju 29 iår.. Men jag känner mig som 20..Å man är inte äldre än man känner sig sägs det ju!

Imorgon ska jag till muttpetaren..Jag HATAR att gå dit!!! Usch å fy! Men man måste ju..Å nu ska inte barnen med in iaf!!!

Å så hoppas jag innerligt att den där jäkla finnen jag har på kinden tar sitt pick å pack å flyttar från mitt fejs under natten! Han ska ju inte tro att han får asyl där iaf! Om han inte flyttat imo så då jävlar ska han få sig en omgång... Det värker ju i hela plytet!! Har man inte finnar bara när man är tonåring?? Ahh måste betyda att jag inte är så gammal alltså! :)

Ska också på kvartsamtal imorgon..Å så är det filmkväll på klubben! Vi ska kolla på Tommy Arvidssons film om inridning. Det ska bli mycket intressant!

Nej, sängen känner sig ensam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0