Efteråttakaka..mmmmmmmmm

Har ätit världens godaste kaka idag! Min kära syster bakade en kladdkaka m after eight i...Trodde att jag skulle äta upp hela själv..godaste jag ätit tror jag..Å sen ångest förstås..ska ju banta..

Hatar att banta!!! Vägde strax över femtio kilo när jag träffade gubben å nu..hahaha..något mer.. Men det är så satans jävla värdelöst att banta. Liver är ju till för att njutas på alla sätt å vis! Lr? Vad är meningen med att äta bönor å groddar å en jävla Anna Skipperdrink??? Är det kul? Är det gott? Svar nej. Det viktigaste är väl hur man mår invändigt? Å hur man är som person? En klok man sa till mig en gång att tjocka tanter är glada tanter å magra tanter är snipiga..Stämmer kanske. Jag har stort arsel men en ännu större käft..å den kommer den roligare saker ur än baken vill jag lova:) Kan man inte bara få vara sig själv å njuta vad livet har att erbjuda? Å vem ska gubben hålla sig i när det blåser om jag ser ut som ett sugrör?  Å storlek inger ju respekt! Behöver inte annat än att spänna ögonen i mina barn å säga tänk om mamma skulle sätta sig på er..å så är dom snälla som lamm igen! Funkar även på gubben! Fast han brukar väsa som Zazu i Lejonkungen..: Snälla damen..RES på er..:) Å då får han en punggung ist! :)

Var alltså å hälsade på syster idag. Svängde förbi Toys ´r us först. Oskar ville ha en snurrpang, KajsaStina en My Little Pony med westernhatt å Axel fick en boll som tyvärr Cher fick tag på så nu är det ca ett ton slem på den ..:)
Mycket trevligt att sitta å snacka skit en stund! Det var så längesen..suck. Påminde nästan om den gamla goda tiden..

Imorgon är det träning på G. Killen får visa att han kan annars skulle gubben strypa honom sa han.. Så det är väl bäst att han sköter sig..:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0