Centrerad Ridning

Äntligen fredag! Älskar fredagar!! å inte blev det sämre av att någon kom med bakelser imorse..Tackar jag för!! :) Med lite smör får man igenom det mesta..;)

Fullt upp som vanligt..grejade i lagårn inför helgen så att allt funkar där. Åkte till Vingåker å hämtade min nya westernfilt. Den var jättefin!! Lagade pizza idag å det blev allmänt jubel. Då klarar dom sig imo oxså. Svärmor lagar ju mat åt dom på söndag..

Longerade Killen..Han stod mera på två ben än fyra..Hur fan ska jag lyckas rida igång den där galningen lugnt??? Helt fläng..

Stressad som en räv under hubertus for jag iväg till Kumla. Jag har CR-kurs hela helgen. Ni som känner  mig vet ju att jag har en fruktansvärt tung högerfot..Å är alltid sen..Å stressad..Jättebra bilförare!!! lr kanske inte.. Iaf så körde jag om en bil på odenrakan, fortsatte i en ganska hög hastighet å får möte av en polisbil. ser i backspegeln hur dom tvärnitar å gör en u-sväng å gasar ifatt mig. Jag kör ju laglydigt jag så jag behövde ju inte oroa mig..:) Efter ett par km kör dom om mig å när jag tittar åt sidan så sitter det en polis å skakar på huvudet åt mig...:) Hahaha jag pussade åt honom å vinkade glatt..Han skrattade faktiskt han oxså!

Väl på Örsta hade vi kurs. Återkommer till den efter helgen då det finns mer att berättta. Har iaf träningsvärk å då har jag bara suttit på en stol! Så nu ska jag sitsträna på gubben hade jag tänkt!!

Kommentarer
Postat av: minternet

Ahaaaaaa! Du tänker såååååå! .....

Man kan ha gubben till nåt nyttigt alltså??????

;-)

2009-03-06 @ 23:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0