Första inlägget!

Haha då har man skaffat sig en blogg..Det ska bli jättekul att skriva av sig lite! Kommer att skriva i dagboksform med inlägg för ämnen som berör mig.

Igår var det alla hjärtans dag..gud så romantiskt! Men det blev som vanligt..jobb, pizza å en klapp på stjärten..Inga stormande kärleksförklaringar här inte! Men jag fick ju iaf en blombukett så jag får väl klassa dagen som lyckad!

Influensan har drabbat även mig tillslut..jag briukar ju vara härdig men icke..Kändes som jag hade gått genom en mangel när jag vaknade..Å till råga på allt så halkade jag på en isfläck när jag skulle släppa ut hästarna..visste inte nes om att jag kunde gå ner i spagat..nu vet jag..Ont så in i helvete gjorde det iaf!! Så gick det med det allahjärtansdagsexet:(..

Inger å hennes stalltjej kom iaf hit med hennes unghästar Alva och Rosie.. Dom gjorde stora ögon över att besöka en bondgård, Pojken blev glad för att det kom tjejer och hälsade på! Killen avis som fasen ute i hagen och Kurt försökte stila upp sig som den värsta arabhingst..man kan inte tro att den mannen är en 23-årig travare.. Linette fick frispel över brudarna som kom å jagade "sina" karlar..Svartsjukare kuse får man leta efter!! Men jag vet hur det känns gumman..höggravid å så passerar två übersnygga tjejer..inte lätt.
Vi tränade lite miljöträning och Rosie visade Pojken att man visst kunde gå över den persiska mattan..morr..

Skulle ju laga chipsgryta till gubben å ha levande ljus å hela kittet..Men så skulle han bara titta hur det gick för Krille i lagårn innan han hämtade in köttet..å så vet man ju hur det gick..trasig utgödsling, ko som kalvar å lite annat krafs.. Beställde pizza ist.. Barnen var lika glada för det iaf!! Oskar somnade framför sitt älskade tvspel, KajsaStina VILLE gå å lägga sig å Axel sov redan som en stock, det hade ju varit perfekt upplagt för romantik..men gubben somnade i vanlig ordning å jag var ju ändå invalid.. Sickna jävla loosers vi är:)

Idag blir det nog en lugn dag tror jag, jag ska kurera mig å gubbe ska väl ut i skogen å kolla nån jävla kamera lr installera nån lampa lr mata vildsvin, vad vet jag.. Ska ta å läsa ut den bok jag för tillfäller håller på med..den är jättespännande! Sen ska vi ju åka till gubbens farmor i Borås imorgon...:(. Sätt oss rastlösa individer tillsammans med tre aktiva ungar i en tvåa fylls med glasprydnader som hon avgudar..Jag blir kallsvettig redan nu..panik är bara förnamnet..Så det får bli en sväng förbi leksaksaffären innan samt ge Axel obegränsat med mat så kanske vi klarar av en timme..

Kommentarer
Postat av: Måna

och....ska du försöka att hinna med å skriva varje dag???

Eller ska du bara skriva en gång i halvåret???he he he!

ja menar...du skaffade dig en lunar för ett tag sedan...som aldrig blev så mycket mera med;-P

2009-02-15 @ 17:52:25
URL: http://scaniatrollet.blogg.se/
Postat av: Göran Larsson

Ena stunden kan du inte ta ut nån lön, nästa handlar du som en galning. Får inte ihop det!

Ha det!

MVH



Göran

2009-02-17 @ 21:37:24
Postat av: Göran Larsson

Blogga måste vara ett kvinnligt fenomen. Ingen riktig karl skulle ens tänka tanken, att skriva så mycket, ja du vet!

Kram från en äldre man!

2009-02-19 @ 23:37:16
Postat av: Göran Larsson

Hann stavas med två n, annars var det som vanligt!



MVH Han som håller på sej!

2009-02-24 @ 22:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0