Vill inte..

Säger bara f*** you till FK!!! Och till den sittande regeringen som jag var med och röstade fram!!! Förbannade jävla rövar och banditer!! Var hos FK och då meddelande dom mig följande: Nya regler gör att man inte kan vara sjukskriven mer än ett halvår på sin arbetsplats. Sen klassas man som arbetslös och måste ta det jobb som dom bedömer att man kan ta trots sina besvär, i mitt fall ett stillasittande jobb. Så from den sists juli klassasj ag som arbetslös och måste gå datakurser och lär-dig-söka-jobbskit. Vad jag vet så har jag ett eget företag och är absolut inte arbetslös utan JAG ÄR OFÖRMÖGEN ATT JOBBA PGA SMÄRTA!!!! Ingen verkar förstå hur jävligt det verkligen är!! Jag lever just nu i ett svart hål av smärta. Jag gråter dagligen och känner mig så jävla värdelös för allt och alla! Jag visar min glada fasad utåt självklart då jag i grunden är en social och glad människa men inom mig skriker jag. Funderar varje dag på om inte allt skulle bli bättre av att bara ge upp. Gubben skulle ha en arbetskamrat och fungerande kvinna, barnen en mamma som skulle kunna leka med dom och jag själv skulle äntligen få vila och inbte ha ont. Jag VET att dethär är fel tankar och jag skulle inte göra det pga av mina barn men ändå! Tankarna finns där hela tiden! Vad skönt att få slippa ha ont... Jag har levt med huvudvärk dygnet runt sedan jag var 12 pga en skallskada. Vissa dagar har jag en "normal" huvudvärk, vissa dagar förlorar jag synen på vänster öga och kan knappt röra mig. Så har jag det jämt, har aldrig haft en huvudvärksfri dag sen dess. Å nu när hälarna har lagt av orkar jag fasen inte mer! Huvudet har jag lärt mig att leva med men i kombination med fötterna så... Å pga hälarna så har ryggen knutit sig i en stor smärtspiral.. På skala ett till tio så är min smärta uppe i en klar nia. Och kryckorna börjar mer och mer behövas. Rör mig som en åttioåring utan rullator.

Ska ringa igen på måndag och be om hjälp för jag fixar fan inte dethär!! Sorry att jag skriver så tråkiga saker men jag behöver bara få spy ur mig allt!!! Å nu när FK säger att jag måste börja jobba nånannanstans så bara brast allt! Jag vill ju ha dethär livet!! Jag vill inte sälja gården och bosätta mig i Vingåker. Jag älskar mitt jobb och mitt liv! Jag vill ha mina barn hemma när dom är små! Faaaaaan..Jävla skit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man vara sjukskriven samtidigt som man jobbar så mycket som du påstår att du gör??????????

2009-04-29 @ 19:40:06
Postat av: minternet

WTF!!!



Vem sjutton är du som ifrågasätter det????

Jag lever också med värk och den behagar minsann inte komma på beställning när någon jäkla "bestäm-gubbe" tycker det! Morrrrr! >(

2009-04-30 @ 10:38:19
URL: http://minternet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0