Typiskt

Tror att jag håller på att få lunginflammation. Typiskt då vi för en gångs skull ska åka iväg !  Men jag ska svepa en stor whiskey ikväll, sätta den i fel strupe så att jag förgiftar alla sjuka alveoler lr vad dom nu kallas! Här ska banne mig inte förstöras någon resa inte!!

Så jag har försökt ta det lugnt idag men det går ju så jävla bra då man har barn som är överaktiva!! KajsaStina gör allt för att jag inte ska kunna sitta still en sekund! Är jag i köket är hon i badrummet och spolar ner diverse grejer, är jag i badrummet är hon in köket och badar sina ponnys i hundvattenskålen lr matar lillebror med kattmat, är jag i hallen är hon i tvrummet och kastar DVD-filmer och planterar om mina blommor och är jag i TVrummet är hon på kontoret och beställer grejer på Internet!!!! Tillslut fick jag frispel och kastade ut henne med hennes lillebror till deras pappa! Å då var jag ju tvungen att städa för andra gången idag då jag är pedant...morr. Ska sätta ut henne på Blocket, söt snart treårig tjej säljes. Van vid föräldrar och syskon, ranghög, EJ till nybörjare då hon kräver rut föräldrar, snäll att mata och sätta på skorna, gillar att bada ocj klättra på höga föremål. Kräver person med starkt hjärta, fast hand och ett neurologiskt problem som gör att den klarar sig utan sömn veckor i sträck! ?:- vid snabb affär medföljer kläder och en årsförbrukning Losec...

Å så kommer hon springande och ger en en bamsekram, en blöt puss och säger mamma jag ÄÄääääälskar dig! å då smälter man, ler och tar ett par Losec och börjar om från början! Knepigt det där med moderskärlek!! :)

Blev inget FK pga av att jag hostar och snörvlar. Imorgon ska jag ju till ATG med Killen..Usch och fy. Inget roligt. men hoppas iaf att jag får ett klart svar! han kan ju inte gå omkring såhär!!

Gubben var med på radio idag..ifall ni hörde ett pucko som har majonnäs och hallonsylt på sina mackor så var det han..:)

Nej nu ska jag svepa ett slag med stekpannan så att samtliga barn somnar samtidigt..:) Å hoppas att jag mår bättre imo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill gärna höra mer om din shopping. Kul med folk som har råd!

2009-04-18 @ 23:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0