Toppenfredag

Stressad dag med handling och städning inför kvällen. Men det mesta löste sig förutom att jag får använda kryckorna meroch mer..suck.

klockan sju började folk troppa in. Och vad roligt det blev!!! Skrattade så att jag hade kramp dagen efter!! Det är såhär livet ska vara! Vänner och familj samlad med en helsikes massa tacos och pilsner. Fast pilsnern spelar inte så stor roll egentligen, vi har lika kul för det! Men somliga blev ordentligt på lyset:) Som pappa tex..Hahahaha shit vad roligt det blev!

Ja vi slutade inte festen förns halv fyra..å stackars gubben skulle upp å mjölka kl halv sex.. D&S sov över, syrran och hennes gubbe höll igång hela natten:) Hahahaha jag har världens underbaraste familj och vänner!!! Ni är så jävla toppen och roliga!! Love you all!!!! And fuck juuuu..;)

Fick en MASSA choklad.. TACK!! Och en massa annat mumma och lila stallbandage!!! Glad!

Dagen efter likamed seg...Gjorde stallet och städade undan samt käkade frulle med D&S och en fruktansvärt trött gubbbe..Åkte och skulle rida ett pass på klubben md Killen men han är halt igen..Jag ger upp!!! Så jag fick ta Kurt och det gick jättebra!

På måndag blir det storbeställning hos vet..suck..varför ska allt komma på en gång?? Killen är halt, Pojken har löss, alla hundar har noskvalster och så har Eros en böld i ögat..Billigt kommer det ju bli...NOT!

Imorgon blir det då träning för Staffan. Ska bli intressant. Men tyvärr står ju då Killen kvar i stallet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0