Sjunde snopphimlen:)

I lördags var det CR-ridning. Hästarna hade gått ute på natten och var lite lagom sega. Har börjat gno av dom m ryktsten och Linette och Pojken blir helt saliga!! Apropå Pojken så har han blivit hingstig redan! Herregud, han ska ju inte bli det riktigt än..Killen jagar ut honom ur flocken flera gånger om dagen pga att han försöker sätta på Linette! Hon orkar inte säga ifrån, så jag ska sära på dom nu när killkompisen kommer. Han har fullt fjong på snoppen mest hela dagarna...Vad ska detta sluta?? Hade tänkt behålla honom som hingst så han får verkligen lugna ner sig lite:)

Lastade Kurt och åkte till klubben. Red i fem minuter sen red instruktören i 45..:) Bra tycker jag! Kurt var inte riktigt m på noterna kan jag säga. Han blir lite förvirrad när man ber om flera saker samtig´digt.. Om han går på tygel i skritt så kan han ju inte börja trava!! Lr flytta bakdelen...Å ska han trava kan man ju inte gå på tygeln.. Gamla gubben har det inte så lätt..

Hem och fixa och sedan plockade jag upp B,H och S och så susade vi till systers sexparty! Jag säger bara HERREGUD... Jag har ju den inställningen att vad ska jag ha en dildo till när jag har en karl?? Ska han inte göra någonting?? Men om man bortser från snopparna så fanns det ju för fasiken en miljon fräcka grejer!! Jag har missat något i evulotionen tror jag..:) Gubben och jag har alltid haft det kanon på den fronten så jag har aldrig funderat så mycket men nu...:):) Jag beställde en hel del grejer kan jag säga!!  Finns ju så många roliga grejer som man har utanpå och som fladdrar och vibrerar:) Här ska lekas!! Gubben bara skrattar, vi kommer att ha hur kul som helst när vi provar delfinen lr bävern lr vad dom nu hette:) Ujujuju:)

Men det fanns riktiga äckelpäckelgrejer oxså! Mycket baksaker å då menar jag inte muffins..Blääää...Å lösmuffar på burk..fär att int tala om menskoppen...Hualigen!! Det roliga är att hon började med att förevisa den å precis då ringde gubben. hade på ljudlös i fickan och trodde att jag stängde av men jag svarade...Gubben hörde att hon pratade om menskoppar, hur man tömde dom och sköljde...i ren panik hade han bara kastat på luren:) Han ville verkligen ite höra mer:) Så han var lite orolig när jag började berätta vad jag inhandlat:)

Det bästa av allt var en kakform som är formad som en, ja ni vet ju att jag är fixerad,snopp! Så nu blir det snoppkladdkakor och snoppsockerkaka i dethär hushållet:) hahaha

Hem och isäng runt två..suck. Upp i ottan som vanligt men skönt att slippa stallet iaf! I dag blir det lugnt, ev ska jag till I ióch träna trail och framförallt grinden:) Tävlar ju om en vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0