Shopping

Idag har jag grejat lite extra i stallet och med kaninuslingarna..Skaffade även ett hänglås till Bings bur idag..:) Inget mera spån i huset!! Ers eminente spannmålsleverantör kom samtidigt med frukostgästen så det blev fullt vid kaffebordet! Trevligt!! Efteråt städning och så åkte jag och småknoddarna till Ica och handlade. KajsaStina fick en stor kloklad (hon säger så) kaka.

Sen undrade c om jag ville följa med till Marieberg och det säger man ju inte nej till! :) Inne på leksaksaffären i lugn och ro utan barn, lite klädshopping och sen en vända på Willys. Väldigt trevligt! Käkade på McDonalds oxså. Utan kissnödiga barn som kivas:) Det var så rofyllt!

Kommer att få sällskap i hagen till mina kusar i sommar! En islandshäst som ska gå här och skrota´!:) Han är ett år yngre än Kurt så dom kan ju ha en egen PRO-grupp:). Hahaha

Funderar mig blå över Killen! Kan inte komma på vad fasen han har gjort med benet! Han är varm igen så det bådar inte gott..

Nu ska jag snusa kudde!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den eminente har idag gosat med tjejerna på Steins, möjligen blir din fetthalt ännu högre! Smålands vackraste och kärvänligaste tjejer, men förmodligen omutbara. Åldern tar ut sin rätt!!!!!!!!!

2009-04-11 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0