Nu till nåt roligare!

Nu har jag fått skriva av mig lite och gråta ordentligt så nu tar vi nya tag igen!! Kapslar in och trycker undan, sopar under mattan och tuggar tabletter:) Yes! Droger är bra annars kan man ju råka känna efter...

Kurt Magnum fyllde 23 år i torsdags! Man lyfter på hatten och gratulerar!!

Dom ringde från Normans och sa att min bil var färdig!!! Jag susade iväg i gamla Bettan ( som jag efter mycket svärnade lyckats byta klädsel på!! Jävla Biltema!! Passa till dom flesta modeller...BULLSHIT!!! Inte till den som Åsa ska montera iaf!!! För jag är smart och det där var omöjligt!!!:) ) Väl på Normans så lassar jag lyckligt in mina glassugna barn i den FINA bilen, sätter mig på min älskade förarstol och gliiider iväg!!...2,5 meter innan jag inser att bältena har utlöst vid krocken och inte åtgärdats...Vad ända in i helvete!!! Ringer lite smått upprörd till min far å han pratar med verkstadschefen som ber tusen ggr om ursäkt (tack pappa) och erbjuder mig en ny passat att åka runt i. I helvete heller att jag tänker lassa ungarna till ett tredje fordon!! Hon är säker gamla Bettan väser jag ilsket i mungipan, hon har iaf bälten!! Så jag tillbringade 2 timmars åktid på nada... Men jag var inte arg..:) Lugn som en filbunke:) Hahahaha ingen som tror mig va?? Åkte med ungarna till McD och gav dom en massa glass:)

Myskväll med barnen. Kollade på Madagaskar 2 för sjunde gången..:) Jag bara ÄLSKAR scenen när flodhästhingsten Motomoto kliver upp ur vattnet och dom sjunger!!! Den låten ska jag spela in och ha som ringsignal!!! Hon ska va stor, hon ska va mullig, å du är ju ENORM.. hahahahaha underbar!! Förresten tyckte sonen att min och Glorias rumpa var av samma kaliber och att vi kunde svänga likadant på dom! Jag känner mig hedrad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0