Hipp hurra för mig

Ja, så fyllde man då år igen..:) Hela 29 bast, snart vuxen alltså..Shit pommes frites..

Jag lastade kusar efter stallet idag..Hästarna sura för att dom fick stå i fållan då blindstyret Kurt rammade 100 meter staket igår kväll..Morr..Hur kan man ta sats 100 meter å sen MISSA en 20 meters öppning??? Snacka om hjärnsläpp!

Killen gick på bra och bönderna tog varsin skinka å lyfte in Pojken! Lätt som en plätt! Åkte till klubben å tränade halter m Pojken och red Killen. Killen gick bra faktiskt men jag red uselt.. Han lugnade sig snabbt å vi kunde tom trava i form ett tag!! Ingers fölis såg kanonfin ut! Det kommer att gå kanonbra på Greva m den tror jag!

Hem å fixa staketet. Sen gick jag in för att min vänsterfot kollapsade. Så nu tar jag mig inte fram utan kryckor..Det skrämde mig enormt! Vad fan gör jag om den inte återhämtar sig?? Jag får panik snart. Igår hade jag fruktansvärd värk i hjärtat till klockan ett på natten och ryggen har varit helskum hela dagen å nu ger sig foten..Undrar om min kropp försöker säga något.. Men jag vet inte vad jag ska göra!!

Barnen å deras far åkte till affären för att köpa presenter till sin mamma. Gubben har ju lovat mig nya westernstövlar men dom köper vi på chappen så det var bara barnen som skulle ge mig något. Dom fick välja HELT själva.. Så jag fick 2 gula blommor, ett fyrpack mazariner å två ölkorvar...Är det inte helt underbart!! Vad mer kan en mor önska sig?? Jag äter inte mazariner men vadå? Det är tanken som räknas!!!

Älskar mina underbara skitungar!!

Fick mig ett födelsedagsnyp i lagårn imorse å det satte ju fart på livsandarna! Älskar gubben oxså..iaf idag..;)  Nejdå jag tycker om honom dom flesta dagar.. han står ju ut med mig å det är ju en bedrift! Å så har vi en sån härlig jargong sinsemellan:) Vi är öppna och ärliga med en STOR portion humor...Som det ska vara alltså! Å så har han en förjävla snygg kropp och är jättebra i .....tvsoffan att luta sig emot! ;) Puss älskling..

Nu ska jag ta in hästarna lugnt och sansat utan att ramma staket..:) Å sen ska jag sova..lr hoppas på ett födelsedagsnyp till kanske..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0