Hästar som inte funkar

Efter en helg och en måndag m magsjuka och tre barn med denna vidriga åkomma så är man inte så kaxig..
Mådde bättre i tisdags å åkte till I för att träna grind m Kurt. Gick sådär kan jag säga..Grinden funkar inte alls och han slarvar när han backar. Funderar på att skita i tävlingen på söndag för att jag har ingen möjlighet att träna så mycket grind..:( Vi får se..

I dag så var det besök på ATG igen med Killen. Det slutade med att ju flera leder dom sprutade bort desto värre blev han! helt otroligt! Började med hovled, sen båda bakknäna och tillslut höftleden. Dom kunde bara konstatera att något allvarligt fel är det så jag fick smärtstillande igen och ska ringa Strömsholm imo..Troligt är att han har fått en spricka lr nåt i någon ryggkota lr i höften. Så det får bli det stora djursjukhuset och troligtvis så finns det inget att göra..Är väldigt frustrerad och ledsen just nu.. Jävla skit!

Nu ska jag smyga ut och rycka av lite päls på Pojken som ska på träning på fredag:) Å Kurt med förstås!

Gillar att folk kommenterar bloggen men varför är du/ni anonyma? Du läser ju om mitt privatliv å då är det väl inte mer än rätt att jag får veta vem det är? Lr?

Imorgon blir det en vara-med-barnen dag! Funderar på att ev baka, lr nåt annat spännande..Men det är lite riskabelt att baka med mina barn..Sist bakade vi negerbollar, jag rullade dom,Oskar rullade dom i pärlsocker och KajsaStina skulle lägga dom på fatet. Men den sista länken stoppade bollarna i munnen ist för på fatet:) Så inga bollar till oss andra!

Nu börjar kvigorna få gå ut på bete:) Ca 35-40 stycken är ute i dagsläget, så nu får hundarna börja jobba oxså!

Apropå hundar så ska jag smita ut och ta stygnet på Eros innan jag glömmer bort det! :)


Kommentarer
Postat av: Mirja

Hello Babe!



Om det är till någon tröst så ska jag åka till tävlingen med 2 galna hästar som knappt inte går att styra eller leda just nu ;-)

Skit i det! Det är bra social träning..... både för dig och mig och pållarna :-)

Det blir kul! :-)



See ya!



Kram // Mirja

2009-04-30 @ 10:40:30
Postat av: Emma

Va tråkigt med Killen! Hur går det med Fella (Pojken) då? Har han tappat all sin lkånga päls? Om du har tid får du gärna fota hoonom o maila hade varit jätte skoj:) Kram Emma

2009-04-30 @ 11:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0