Dagarna går..

I måndags var Axel på sitt första tandläkarbesök! Å han blev ilsk som en liten viking när dom skulle kolla i munnen på honom! Han som är så lugn och glad! Men han blev jätteglad över sin tandborste iaf!

Åkte och lämnade in telen på lagning då varken displayen lr högtalaren funkar..morr. Ingen tele och ingen bil..bläää!!

Idag så grejade jag lite och åkte till syster som hade typ  15 limpor hon ville bli av med:). Handlade på vägen hem och sen var det bara att kasta ihop mat och lasta Kurt å åka till klubben. Kurt var jätteduktig! Bron går utmärkt, traven börjar sitta, galoppen går utmärkt i vänster varv och han galopperade tom på tygel!!! Yipii!! Han börjar fatta galoppen:). Grinden däremot är helt enkelt livsfarlig..:( Men men jag får jobba på den biten..

Styrelsemötet drog ut på tiden men det var roligt iaf! Så nu ska jag bädda ner mig, ska till FK imo...morrr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0